Thursday, June 7, 2012

Jiwa aku sakit!!



Semua  aku dah buat.. mandi dah.. tido pun.. dah terlebih tido dah aku nie.. makan pun dah.. borak pun dah sampe sakit tekak dah nie.. ape lagi yang aku belum settle nie?? Kenapa jiwa aku resah... xboleh jadi nie aku kena jumpa doktor nie manela tau ada sakit apa2la kan...


Tabib: awk tak ada sakit apa2!


bomoh pun cakap: mu nie takde sakit eh.. p balik!!!


aik? aku sakit ape ek? aa'ah! aku tahu nie mesti ada orang marah kat aku nie... hmmm.. satu hari aku pun belek2 la kitab ajaib... dush! habis! habis! habis! terkena habis aku dek penawar sakti nie! rupanya rohani aku yang sakit bukan fizikal... patutla tak dapat nak kesan sakit apa... bahagia!!! aku dah dapat cara untuk pulihkan kembali hati ku yang resah ini... (chewahhhh!) hahaha (ketawa jahat).... aku akan hasilkan satu penawar melalui kitab ajaib ini!!!


Cara membuat penawar untuk ubat Rohani macam nie:




pertama ambil Al-Quran kemudian baca! faham maksud sekali baru mujarab!!!




lepas tue untuk siapkan penawar nie kena buat waktu malam2x.. (Qiamullail)




kemudian jangan lupa untuk baca menteranya(zikir)
ini antara menteranya(zikir): Subhanallah, Walhamdulillah, Allahu Akhbar!!



apa yang penting mesti ingat mati...



terakhir perlukan sedikit air mata dan banyakkan mengadu pada Allah...

No comments:

Post a Comment